Engelsk

Kompetencer

Vi er eksperter i forretningsstrategi, kundeudvikling og aktivering
- og vores mission er at få salgschefer og marketingchefer til at elske hinanden.

Vores hjertesag

Vi brænder for at udvikle effektfulde reklamekampagner i spændingsfeltet mellem forretningsstrategi, aktivering og kundeudvikling.

Og vores mission er at få salgschefer og marketingchefer til at elske hinanden gennem solid og værdiskabende eksekvering af salgs- og marketingstrategier, der flytter holdninger, øger salgstal og skaber leads.

Vi arbejder både i kanalen og overfor kanalens slutkunder. Nogle kunder benytter os som lead bureau, mens de kunder, der allerede har et lead bureau, supplerer deres aktiviteter med vores kernekompetencer: Strategi, kundeudvikling og aktivering.


Strategi

Vi udvikler og løser forretningsstrategiske opgaver som en del af større marketingprojekter eller på ad hoc basis, i takt med at et behov opstår hos vores kunder.

  • Kampagne- og kommunikationsstrategi
  • Go-to-market strategi
  • Konsolidering af strategi i planer og aktiviteter
  • Strategisk kanaludvikling og -aktivering
  • Produktudvikling og positionering
  • Segmentering og målgruppevalidering

Kundeudvikling

Med de rette værktøjer og viden om hvordan BtB-kanalen åbnes, har vi specialiseret os i at udvikle og bearbejde kundebaser til at opnå mersalg, krydssalg og stærkere relationer.

  • Konvertering af interesse til salg og markedsandele
  • Konvertering af kundelister til leads
  • Indsigt i og overblik over potentiale og fokusområder
  • Validering og hand raise af behov, ønsker og relationer
  • Permission-opsamling til e-mail-base
  • Værdiforøgelse af kunde- og leadbasen

Aktivering

Effektiv eksekvering og aktivering i målgruppen er nøglen til at opnå målsætninger om salg, markedsandele og vidensopsamling. Det gælder både i kanalen og overfor slutkunderne. Vi sætter en ære i at bygge kampagner med de rette værktøjer, og vores værktøjskasse er omfattende:

  • Kampagneimplementering
  • Intern-, kanal- og slutkundeaktivering
  • Online, offline og on-site
  • Direct og individuel aktivering
  • Dialogprogrammer
  • Messer, seminarer og events